i walked through fire and did not get burned

Τρίτη, Απριλίου 06, 2010

START THE GAME!



Τι να απεγινε αραγε αυτο το παιδι? Μιλαω σοβαρα.
Επισης, ποιος μαλακας εβγαλε αυτο το βιντεο στη δημοσιοτητα? Κανεις δε σκεφτηκε το ρεζιλικι και την ταπεινωση που θα ενοιωσε ο πιτσιρικας αφου τον ειδε το μισο internet?
Kαι στην τελικη, γιατι κραζουν τοσο πολυ? Ακομα και ατομα που παιζουν φανατικα. Οι μισοι gamers εχουν βιωσει ιδιες καταστασεις αλλα κραζουν τα παλληκαρι που ουρλιαζει και λενε: ''Νταξ, και εγω εχω νευριασει με ενα παιχνιδι αλλα οχι και ετσι.'' Ψεμα...
Μεχρι και εγω εχω βαλει τα κλαμματα απο τα νευρα λογω video game που δεν ειμαι και κανας τρελος gamer. Ευτυχως βεβαια δεν εχω σπασει hardware. Ακομα...

Ps: Εχω δει το video εδω και 3 χρονια. Απλα τωρα το θυμηθηκα.

4 replies:

Ανώνυμος είπε...

exei vgei edw kai 200 xronia oti to palkaraki einai i8opoios

Low Inertia είπε...

Αντε ρε??!
Well,I rest my case. Παντως πιστευω να επιασες το νοημα του Post. ;)

SMOBY είπε...

ΝΑΙ ΚΑΛΑ που είναι ηθοποιος....άλλο ένα καμμένο σε μία φύρα γενιά Ανώνυμε ..... αρθογράφε πέρα από την πλάκα κόψε τις πίπες... μόνο μία καθηστέρα πιστεύω πως θα συμπερηφερόταν έτσι....εγώ δεν κράζω το παιδί αλλά τους γονείς....και αν όντως έχεις κλάψει για game έτσι τότε απλώς σου λέω ΖΗΣΕ και κόψε τις πίπες...πίπα...

Low Inertia είπε...

SΜΟΒΥ, oποιος ειναι εξω απ' το χορο πολλα τραγουδια λεει. Οσο για το 'ΖΗΣΕ', κατι πιο πρωτοτυπο δε μπορουσες να βρεις να μου πεις?

Δημοσίευση σχολίου

Λοιπόν πες μας την ηλιθιότητα σου, αυτή τη μαλακία σου τι θες να μας πεις!