i walked through fire and did not get burned

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 30, 2009

Ονειρα

Μετα απο πολυ καιρο απουσιας (με την οποια ελαμψα ο ατιμος!) ειπα να κατσω να γραψω κατι το οποιο μου εκανε εντυπωση πριν απο λιγες μερες. Ονειρα.

Δεν ειναι πολυ δυνατα μερικες φορες?
Ειτε σε τρομοκρατουν, ειτε σε συγκινουν, ειτε σου θυμιζουν προσωπα και βιωματα, τα ονειρα σε χαραζουν ανεξιτηλα. Μπορει να μην τα θυμασαι ολα αλλα μερικα μενουν για παντα στη μνημη σου. Ή τουλαχιστον η επιδραση τους πανω σου.

Κατι ομως που με στενοχωρει στα ονειρα ειναι η διαρκεια τους.
Και εξηγουμαι. Δεν ειναι σπαστικο εκει που πας να το ''φας το γκομενακι'' ή εκει που πας να πηδηξεις απο το αεροπλανο (ή δεν ξερω και εγω ποια ειναι η καβλα του καθενος) να ξυπνας?
Γιατι ρε πουστη μου να ξυπναω μολις παω να χαρω και εγω λιγο?Αφου ο,τι βλεπω στα ονειρα δεν θα το ζησω στην πραγματικη ζωη, γιατι πρεπει να το χασω?
Τελος παντων. Δεν αξιζει να χαλιεμαι για μικροπραγματα. Ας τα χαρω οσο διαρκουν!

Γι' αυτο και εγω απολαμβανω το ονειρο ή μαλλον την αναμνηση του που ειδα χθες!
Weeeee!!!

2 replies:

Unknown είπε...

Αχ.. αυτή την απορία την έχω κι εγώ άπειρες φορές (αν και τελευταία εύχομαι να μην δω την συνέχεια μιας και ταλαιπωρούμαι απο εφιάλτες) αλλά τί να πεις.. Όνειρα είναι.. αν και να σου πω ενα μυστικό.. νομίζω πως μπορείς να τα ελέγξεις.. ή να συνεχίσεις το όνειρο απο εκεί που τελείωσε. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι... να περιμένεις, και να μην ξεχάσεις το προηγούμενο.
Οκ δεν ξέρω. αλλά προσπάθησα :P
καλησπέρες!!!

Alxdjo είπε...

Respect

Δημοσίευση σχολίου

Λοιπόν πες μας την ηλιθιότητα σου, αυτή τη μαλακία σου τι θες να μας πεις!