i walked through fire and did not get burned

Πέμπτη, Οκτωβρίου 29, 2009

Ουστ ρε!

4:23 τα χαραματα και τα ματια μου τσουζουν απο τη νυστα.Παλι με πουλησε η αλλη(χαλαλι της ομως!) και κοιμηθηκα τελευταιος.Τι κοιμηθηκα δηλαδη, αφου ακομα να κομηθω και ουτε προκειται αφου σε μια ωρα εχει εγερτηριο. Για αυτο περασα στο Πανεπιστημιο ρε πουστη μου!? Για να ξυπναω απο τις 5:30?!
Τελος παντων, επειδη δεν θελω να συνεχισω τη μιρλα γιατι δεν εχετε καμια ορεξη να με ακουτε να κλαιγομαι, σταματαω εδω.

Α! Δεν σας ειπα! Παραπροχθες, πηρα τον πρωτο μου επαινο! Απο που λετε?
Απο τους τραγους! Απο το παππαδαριο ντε! Ναι! Αποφασισαν να δωσουν λιγα (λιγα ομως) απο τα απειρα λεφτα τους και να το παιξουν προαγωγοι της παιδειας και της εκπαιδευσης. Ποιοι? Αυτοι που μολις τιθεται ζητημα σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης στα σχολεια σηκωνουν βετο!!

Που τα πουλατε αυτα ρε κλεφτες?! Ας οψεται η πουτανα η αναγκη που με εκανε να ερθω στο μαγαζι σας για να βγαλω τον επιουσιο.Και το αστειο ειναι οτι την ωρα που διναν τους επαινους, προτασσαν το χερι τους για να το φιλησουμε! Το φιλησαν ολοι, εκτος απο μενα. Μου το δινει εμενα ο αρχιτραγος να του το φιλησω και με μια περιτεχνη και ευφανταστη κινηση (!) του το γυρναω και κανουμε χειραψια! Ειμαι λιγο καφρος ε? Τι να κανουμε?
Αμ το αλλο?! Με το που παμε να φυγουμε απο την εκκλησια βγαινουν και οι παππαδες μαζι μας! Και μιλαμε για 9 πανχοντρους τυπαδες (για να δωσουν 20 επαινους, τους οποιους τελικα παρεδιδε μονο ο leader τους) που πηγαιναν λες και τους ανηκε ο κοσμος ολος!
Και μετα η μανα μου μου λεει να πηγαινω στην εκκλησια! Ρε δεν πα να καει ολη η μητροπολη μαζι με τους παππαδες μεσα!

Ρε ουστ! Ουστ!

0 replies:

Δημοσίευση σχολίου

Λοιπόν πες μας την ηλιθιότητα σου, αυτή τη μαλακία σου τι θες να μας πεις!