i walked through fire and did not get burned

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 10, 2010

Περιπλανωμενο Ημερολογιο

Καλησπερα. Δεν ξερω τι να γραψω. Δεν ξερω τι κανω για να ειμε ηληκρινησ. Θελω απλα να γραψω καπου αυτα που βλεπω και αυτα που σκευτομε. Ασ εινε καλα ο Δημητρησ που παει 3 Γιμνασιου και πεταξε το τετραδιο τον μαθηματικων του. Ο στιλοσ εινε κλεμενοσ και ντρεπομε για αυτο λιγο αλλα ελπιζω να μη λιψει σε κανενα.
Η ωρα εινε 3 το μεσημερι και καθομε σε ενα παγκακι κοντα στο συνταγμα. Πολησ κοσμοσ περναει γιρο μου. Χερομε για αυτο γιατι δεν ειμε μονοσ μου. Ολοι κιταζουν βιτρινεσ. Μερικοι μπενουν μεσα στα μαγαζια και αγοραζουν κιολασ! Εχω πολι καιρο να μπω σε ενα μαγαζι και να αγορασω κατι. Σινυθοσ κλεβω και δεν μου αρεσει καθολου ομοσ οταν δεν εχω να φαω δεν μπορω να σκευτω πολα πραγματα.
Και τωρα πειναω αλα εχει πολι κοσμο και δεν μπορω παρω κατι και να τρεξω. Θα περιμενω να αρεοσει λιγο η πλατια και θα ψαξω για κανενα πεταμενο σαντουιτσ σε κανα καδο και αν δε βρω και εκει θα ξανακλεψω. Γνοστη κινιση. Ρουτινα οποσ διαβασα καπου νομιζω τηλεοραση ιταν.


Εφτυχοσ ομοσ δεν ειμε μονοσ μου. Ειμαστε πολα ατομα. Πριν τρισ μερεσ γνορισα μια κοπελα. Ιρηνη τη λενε. Ωρεο ονομα. Καλη κοπελα μου φανικε. Η ιστορια τησ δεν εχει καμια σχεση με τη δικια μου. Αυτη ζουσε μια καλη ζοη λεει. Με σπιτι με φιλουσ με ικογενια μ απολα. Κατι εγινε ομοσ και βρεθικε στο δρομο. Μαζι με εμασ. Δεν μου ειπε. Μαλον θα ντρεπονταν.


Οχ! Ερχοντε παλι οι μπατσοι. Παλι θα μου κανουν σιστασεισ και θα με διοξουν. Μολισ βρω αλο μεροσ να κατσω θα ξαναγραψω.Φεβγω

0 replies:

Δημοσίευση σχολίου

Λοιπόν πες μας την ηλιθιότητα σου, αυτή τη μαλακία σου τι θες να μας πεις!