i walked through fire and did not get burned

Παρασκευή, Μαΐου 29, 2009

Περι προτυπων


House. Σαν και αυτον θα ηθελε να ειναι ο αδερφος μου. Ξερετε τον House. Απο την σειρα του Star Channel που υποτιθεται οτι ειναι ενας πανεξυπνος διαγνωστολογος. Θα εξηγουσα και τα υπολοιπα αλλα δεν εχω ορεξη να κανω περιληψη της σειρας. Σαν και αυτον θα ηθελε να ειναι ο αδερφος μου λοιπον.
Δε λεω, και εμενα μου εχει τυχει να θελω να ειμαι καποιος αλλος αλλα μετα απο ωριμη σκεψη κατεληξα οτι καλυτερα ο εαυτος μου παρα κανεις αλλος. Δεν ειναι κακο βεβαια να εχεις προτυπα, αρκει να μην φτανεις σε σημειο να τα θεοποιεις.
Απο την αλλη, η φραση Kill your idols! μου φαινεται καπως ακραια αν και απ' ο,τι παρατηρω αρχιζει να αποκτα ολο και περισσοτερους οπαδους. Δεν με εκφραζει αυτος ο μηδενισμος. Απλα πρεπει να μαθεις να μην ταυτιζεσαι με τα προτυπα σου.
Ειναι καλο να αγωνιζεσαι για να φτασεις τα προτυπα σου αλλα ειναι καλυτερο να αγωνιζεσαι για να αποτελεσεις προτυπο για αλλους. Αρκει να μην το κανεις αυτοσκοπο της ζωης σου.


Εσυ, σαν ποιον θα ηθελες να εισαι?

2 replies:

Ανώνυμος είπε...

Ο House.....κορυφαίος!! Θα συμφωνήσω με τον αδερφό σου ότι θα ήθελα να είμαι σαν κι αυτόν...Καλλιεργημένος, μορφωμένος, πανέξυπνος, No.1 στον τομέα του, σταθερός στις απόψεις και τις ιδεολογίες του, με ικανόυητες ηγέτη που κατα τη γνώμη μου ακόμη και ο Περικλής ή ο Αχιλλέας θα ζήλευαν....Μπορώ να πω πολλά ακόμα για τον συγκεκριμένο χαρακτήρα της σειράς, αλλά δεν ελιναι αυτός το θέμα...Το θέμα είναι τα πρότυπα μας να είναι παραδέιγματα προς μίμηση, έχοντας πάντα βέβαια κατά νου ότι και κακά χαρακτηριστικά μπορούμε να βρούμε σε αυτά, οπότε πρέπει να τα αποφύγουμε, αλλά να μην μένουμε στη μίμηση...Να προσπαθούμε να τα ξεπεράσουμε ή τέλος πάντων να γίνουμε εξίσου λαμπεροί με αυτά με τον δικό μας μοναδικό κάθε φορά τρόπο...
Όσο για το σε ποιόν θέλω να μοιάσω..στον πατέρα μου αναμφίβολα!Μπορεί να μην το ξέρετε...αλλά ίσως είναι και καλυτέρα έτσι..

Low Inertia είπε...

Δηλαδη πας για αλλαγη φυλλου voutouma?
Χαχαχαχαχ!

Δημοσίευση σχολίου

Λοιπόν πες μας την ηλιθιότητα σου, αυτή τη μαλακία σου τι θες να μας πεις!