i walked through fire and did not get burned

Τετάρτη, Ιουνίου 03, 2009

Μουτροβιβλιο




-Εχεις Facebook?
-Οχι.
-Οχι?!
-Οχι. Γιατι ειναι αναγκαστικο?
Καπως ετσι εχουν ξεκινησει πολλοι διαλογοι μου με ακομα περισσοτερα ατομα και τελικα συνειδητοποιω οτι τωρα πια μεχρι και η κουφη Μαρια (η κουτση πηγε στον Αγιο Παντελεημονα και τωρα ειναι περδικι!) εχει facebook.

Δεν εχω κατι το προσωπικο με την συγκεκριμενη υπηρεσια αλλα δεν μπορω να θεωρησω το φακελωμα μου must για να εχω καλη κοινωνικη ζωη. Ναι καλα ακουσατε, φακελωμα ειναι το facebook. Δεν ειναι φακελωμα οπως αυτο της χουντας αλλα ακομα πιο εξελιγμενο. Τοτε απλα ηξεραν αν εισαι αντιφρονουντας του καθεστωτος και ειχες την αναλογη τιμωρια. Τωρα ομως που το facebook μπηκε για τα καλα στη ζωη μας ο καθενας που εχει κανει εγγραφη σε αυτο μαθαινει ακομα και ποτε στραβοκατουρησες! Αλλα η μαλακια ειναι οτι αυτο δεν γινεται εν αγνοια σου αλλα με τη συναινεση σου αφου νομιζεις ( ή μαλλον σε εχουν κανει να νομιζεις) οτι εισαι cool! αν πεις: ''Bariemai th zwi moy, den antexw allo!!!!!!!!!!!!!'' ή: ''Gamo tis panellinies mou!!!!!!''.

Glwssa: Τα Greeklish δινουν και παιρνουν εκει μεσα και ειναι ενοχλητικο να χρειαζεται να διαβασεις τι λεει ο αλλος σε αυτη την υπομορφη αργκο. (Δεν ειμαι κατα των Greeklish και ουτε πιστευω οτι καταστρεφουν τη γλωσσα μας αλλα ειναι απιστευτα κουραστικο να διαβαζεις κατεβατα ολοκληρα σε Greeklish!)
Τα θαυμαστικα υπαρχουν κατα εκατομμυρια και υπαρχουν σε καθε προταση ενω τα ατομα που τα χρησιμοποιουν δεν ξερουν καν ποτε να βαλουν αυτο το γαμημενο το ! σε ενα γραπτο με μολυβι ή στυλο κειμενο.

Friends: Αλλη μια μεγαλη ιστορια οσον αφορα το κωλοfacebook. Επειδη μενω σε χωριο και ξερω πως ειναι η ζωη του καθε παιδιου και ποσους φιλους μπορει να εχει διαβεβαιωνω τον καθενα οτι ειναι αδυνατον! να εχει καποιος τοσους πολλους φιλους! Γνωστους μπορει, φιλους οχι. Κι ομως, στο μουτροβιβλιο ξαφνικα ολοι σου κανουν friend requests και με ενα κλικ αποκτας ενα φιλο. Μπορει βεβαια με αυτον τον ''φιλο'' να λετε ενα γεια και αν στο δρομο οταν βρεθειτε αλλα αυτο δεν εχει σημασια. Σημασια εχει να εχεις πανω απο 50 ''φιλους'' στο pc σου.
Να το χεσω το facebook αν με τον αλλο δεν εχω κατι να πω εκτος απο το κλασσικο:
-Γεια!
-Γεια!

Photos: Εδω η αληθεια ειναι οτι η κατασταση ειναι λιγο μπερδεμενη και το αν θα πρεπει να ανεβασει κανεις φωτογραφια του υποκειται σε καθαρα δικη του ευθυνη. Παντως για την ιστορια θα πρεπει να αναφερω οτι το facebook εχει πανω απο 600.000 φωτογραφιες. Ναι. Καλα ακουσατε. Πιο πολλες και απο τα συνορα Αμερικης- Μεξικο.
Ασε που ο καθενας μπορει να παρει τη φωτογραφια σου και με ενα απλο μονταζ να σε κανει να φαινεσαι να κανεις ακομα και τσιμπουκια!
Δε θα σταθω ομως σε αυτο.Αυτο που μου τη σπαει πολυ ειναι οτι η καθε ψωναρα ανεβαζει δεκαδες φωτογραφιες του σε ''sexy'' ποζες. Εχω βαρεθει να βλεπω αγορια να βγαζουν φωτογραφια τους κοιλιακους τους και να την ανεβαζουν. Εχω βαρεθει να βλεπω κοριτσια μπροστα απο ενα καθρεφτη, βαμμενες σαν τσιρκο του Πεκινου να φωτογραφιζονται με το γαμωκινητο τους! Βεβαια ο καθενας κανει οτι θελει και μπορει καλλιστα να μου πει κανεις:
-Αμα θελεις μην τις κοιτας!
Εκει σηκωνω και εγω τα χερια ψηλα (μετα την επιστημη) αφου αυτη η λογικη του στυλ:
''Δημοκρατια εχουμε!'' με αφηνει αναυδο. Δημοκρατια εχουμε αλλα εγω δεν το λεω για μενα. Εμενα στα αρχ@@α μου τι θα κανει ο καθε μαλακας και το καθε ψωνισμενο κοριτσακι. Το λεω για αυτους αλλα... Φωνη βοωντος εν τη ερημω...

Για να κλεισω επειδη θελω να πεσω και για υπνο, θελω να κανω την εξης δηλωση:

Δεν ειμαι εναντιον του facebook αλλα εναντιον των χρηστων του. Το facebook ειναι απλα μια καλη επιχειρηματικη κινηση του δημιουργου του. Οι χρηστες του ομως...

0 replies:

Δημοσίευση σχολίου

Λοιπόν πες μας την ηλιθιότητα σου, αυτή τη μαλακία σου τι θες να μας πεις!