i walked through fire and did not get burned

Τετάρτη, Ιουνίου 17, 2009

No title

Δεν ειμαι Trendy!
Δεν ειμαι σκυλας!
Δεν ειμαι metalας!
Δεν ακουω Κιαμο οταν εχω νταλκαδες!
Δεν περιμενω μια καφετερια να παιξει μες το απογευμα metal!
Δεν εχω οδηγησει ποτε μου αμαξι και ουτε θελω (ακομα)!
Το ποδηλατο δεν ειναι μονο για μικρα παιδια!
Δεν φοραω το χειμωνα μπουφαν οχι επειδη θελω να το παιξω αντρας αλλα επειδη δεν κρυωνω!
Δεν προκειται να βγαινω με την κοπελα μου σε clubακια επειδη ειναι in!
To οτι ειμαι κοντος δεν σημαινει οτι ειμαι και αδυναμος!
Ναι, θεωρω τον Χατζηγιαννη ενα μαλακα και μισο και απεχθανομαι τα τραγουδια του!
Δεν εχω προβλημα με τους Αλβανους!
Ουτε με τους ομοφυλοφιλους!
Μισω τους φασιστες!
Αυτο ομως δεν με κανει αυτοματα κομμουνιστη!
Οι αρχαιοι ελληνες δεν ηταν ανωτεροι ουτε εξυπνοτεροι απο τους αλλους λαους!
Ουτε και οι νεολληνες!
Ο μαρμαρωμενος βασιλιας ηταν, ειναι και θα ειναι για παντα θρυλος!
Δεν θα παρουμε την Αγια Σοφια ΠΟΤΕ!
Φοραω οτι μου αρεσει και οχι οτι μου παει!
Ναι , αν ειχα παραπανω λεφτα θα επαιρνα καινουρια παπουτσια!
Μου τη σπανε οι περισσοτεροι φιλοι μου αλλα δεν τους το λεω!
Μου τη σπανε τα κλαρινα!
Με ενοχλει που οταν βγαινω βολτα με το mp3 ολοι με κοιταζουν σαν εξωγηινο λογω των ακουστικων!
Δεν θελω να βολευτω στο Δημοσιο, ητοι στρατος αστυνομια και να καθομαι ολη μερα!
Το ονειρο μου δεν ειναι να εχω ενα Evo 8 και μια ηλιθια γκομενα μεσα που το μονο που ξερει να κανει ειναι πιπες!
Με ενοχλει απιστευτα ο υπερκαταναλωτισμος!
Δεν θελω να περπαταω και να τριζει ο δρομος (μανα)!
Το οτι παιζω videο games δεν σημαινει οτι δεν εχω κοπελα!
Το οτι ειχα μακρια μαλλια δεν σημαινει οτι ειμαι και πουστης (κωλοχωριατες του κερατα)!
Το οτι δεν μισω τους Τουρκους δεν σημαινει οτι ειμαι και ανθελληνας!
Σκοπος της ζωης μου δεν ειναι (μονο) να κανω οικογενεια.
Δεν θελω να εχω πολλα λεφτα ποτε μου!
Δεν προσπαθω να αποδειξω τιποτα οταν σκοτωνω στο Counter-Strike ουτε οταν τρεχω και κουραζομαι με το ποδηλατο (πατερα)!
Δεν ειχα ποτε μου ουτε και εχω ιδιαιτερο αγχος με τις Πανελληνιες και τα αποτελεσματα τους! Η ζωη μου ουτε αρχιζει ουτε τελειωνει με αυτες!
Το οτι δεν πιστευω στο Θεο, οσο παραλογο και αν σας ακουγεται (θειοι) με κανει πιο λογικο απο εσας!
Το οτι εχω ενα Proficiency στα αγγλικα δεν σημαινει οτι μπορω να μεταφραζω τα παντα παλιοηλιθιοι!
Δεν μου αρεσει το πδοσφαιρο!
Δεν μου αρεσουν τα αμαξια ΚΑΘΟΛΟΥ!
Με την παρεα μου δεν θελω να μιλαω για μεταγγραφες ποδοσφαιριστων ουτε για κινητηρες αυτοκινητων!
Δεν ειμαι θυμα της μοδας!
Με τον κολλητο μου δεν μιλαμε για γκομενες αλλα για κοπελες!
Δεν μου αρεσει να καθομαι σε μια καφετερια και να ξυνω τα αρχιδια μου ολη μερα!
Δεν μου αρεσει να πινω καφε!
Το οτι παραγγελνω ice tea δεν σημαινει οτι ειμαι μικρο παιδακι! Απλα δεν μου αρεσει να πινω καφε!
Δεν μου αρεσουν οι μπυρες!
Δεν εχω καπνισει και ουτε θελω ποτε στη ζωη μου!
Οι metalαδες, οι hip-hopers, οι rockαδες και γενικα οσοι δεν ακουνε τσιφτετελο-pop και Trance δεν ειναι ουτε αντικοινωνικοι ουτε εξωγηινοι ουτε μαλακες, απλα διαφορετικοι και πιθανοτατα πιο εξυπνοι απο οσους ακουνε!
Απεχθανομαι τα καλλιστεια!
Οπως και την Πετρουλα!
Δεν κοιταω τον κωλο της καθε κοπελας στο δρομο!
Με ενοχλει αφανταστα να βλεπω διαφημισεις στους δρομους με λεπτες και ημιγυμνες γυναικες και γυμνασμενους και επισης ημιγυμνους ανδρες!

4 replies:

Ανώνυμος είπε...

"Οι metalαδες, οι hip-hopers,οι rockαδες και γενκά όσοι δεν ακούνε τσιφτετελο-pop και Trance δεν ειναι ούτε αντικοινωνικοί ούτε εξωγήινοι ούτε μαλάκες, απλά διαφορετικοί".Μέχρι εδώ καλα τα λες....Τον υπερθετικό βαθμό "πιθανότατα" πιο έξυπνοι από όσους ακούνε, τί τον ήθελες?? Δηλαδή οι πιθανότητες να είναι ΕΞΙΣΟΥ έξυπνοι με τους λοιπούς ή ακόμη και ΛΙΓΟΤΕΡΟ έξυπνοι είναι ελάχιστες....???!!! Ε όχι ρε συ....ΟΧΙ..!! ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ! Το να μην συμφωνείς με τις συνήθειες των άλλων είναι δεκτό και κατανοητό...αλλά το να τις υποβαθμίζεις κίολας, εκτός του ότι πάει πολύ, δείχνει ότι είσαι και ρατσιστης με όσους απλά ακολουθούν την πλειοψηφία!

Low Inertia είπε...

Πιστεψε με voutouma δεν εχεις νοιωσει τον ρατσισμο οπως τον εχω νοιωσει εγω και αλλοι μονο και μονο επειδη δεν κανουμε αυτο που μας επιβαλλει το lifestyle για αυτο δεν θα ηταν καλο να μιλας για ρατσισμο εσυ! (φιλικα παντα)

Οσο για τον υπερθετικο βαθμο καλα εκανα και τον εβαλα αφου οι metalαδες, οι hip-hopers,οι rockαδες και γενκά όσοι δεν ακούνε τσιφτετελο-pop και Trance δεν εχουν καταφερει να αποτιναξουν απο πανω τους τις επιταγες του lifestyle και αυτο πιστεψε με δεν μπορει να το κανει οποιος και οποιος!
Φιλικα παντα :)

Low Inertia είπε...

Σημειωση: 4 γραμμη απο το τελος βγαλε το δεν και θα βγαλει νοημα!

Anathematismenos είπε...

Σ αγαπάω,να το ξέρεις.Βασικά το ξέρεις ήδη αλλά να το ξέρεις.

Δημοσίευση σχολίου

Λοιπόν πες μας την ηλιθιότητα σου, αυτή τη μαλακία σου τι θες να μας πεις!