i walked through fire and did not get burned

Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009

Φοιτητης λοιπον

Βγηκαν και τα αποτελεσματα των πανελληνιων...
Δεν κλαψανε μανουλες (οπως περιμενα) γιατι το σχολειο μου ειχε το μεγαλυτερο δεικτη επιτυχιας σε ολη την Ευβοια(!)
Και εγω βεβαια δεν εχω παραπονο. Με το διαβασμα που εριξα καλα τα πηγα. 13,8κατι εβγαλα.
Μια χαρα ειμαι. Αυτο σημαινει οτι μαλλον απο του χρονου θα γινω φοιτητης. Ειμαι σε σκεψεις εδω και μερες για το θεμα. Δεν ξερω ακομα τι θα κανω οταν θα ειμαι φοιτητης. Και να φανταστεις οτι το χειμωνα παρακαλαγα να περασω μπας και γινω φοιτητης και φυγω απο το κωλοχωρι που ζω!

Φοιτητης λοιπον, ευκολο να το λες δυσκολο να το κανεις. Τουλαχιστον κατ'εμε.
Αυτο σημαινει οτι δεν θα ξαναδω τους φιλους μου (φιλους? λεμε τωρα).Μονος σε μια πολη (5 εκατομμυριων μαλλον) χωρις κανενα γνωστο.
Αληθεια δυσκολο ξεκινημα. Για μενα. Ασε που δεν ξερω που να παω. Ευτυχως οι γονεις μου δεν εχουν τα κλασσικα κολληματα που εχουν αλλοι γονεις του στυλ: ''Αθηνα και παλι Αθηνα, για να σε εχουμε απο κοντα'' Εμ βεβαια, πως θα κανακευουν τον κανακαρη τους ή τη θυγατερα τους αν περασει στου διαολου τη μανα? Πως θα τους ελεγχουν με ποιους κανουν παρεα και τι ωρα γυριζουν σπιτι? Τελος παντων, αφου περασα εγω, τι με νοιαζουν οι αλλοι (λιγο σταρχιδιστης ακουγομαι αλλα τι να κανουμε, η αληθεια αυτη ειναι)?

Φοιτητης λοιπον και σαν προσεχως φοιτητης παρατηρησα επισης οτι πολλα ατομα εχουν πανικοβληθει για το τι σχολη θα δηλωσουν και σε ποια πολη θα πανε. Ελεος ρε γαμω το, πως κανετε ετσι? Πριν αρχισουν οι πανελληνιες λεγανε ολοι: ''αντε να τελειωσουν οι πανελληνιες μπας και χαλαρωσουμε λιγο'' και τωρα ακομα περισσοτερο αγχος! Φανταστειτε να κανουν και οικογενεια! Θα τους πεσουν τα μαλλια στο πρωτο χρονο!
Η αληθεια ειναι οτι και εγω εχω λιγο αγχος αλλα οχι για το που θα παω αλλα με ποιον ή μαλλον με ποια θα ειμαι. Τελος παντων ας τα αφησω αυτα τωρα και βλεπουμε για αυτα μετα.

Φοιτητης λοιπον και οχι ο μονος. Αυτο σημαινει, ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!
Δεν ξερω αν ειναι καλο ή κακο, απλα το αναφερω.
Παντως πιστευω οτι ειναι λιγο μαλακια που τελειωσε το σχολειο και σε πολλους θα λειψει οπως εμενα για παραδειγμα!

Ας μην ξαναλεω ομως τα ιδια και τα ιδια.
Φοιτητης λοιπον και οπως το παρει κανεις, καλο ή κακο...

Υ.Σ Μαλλον καλο μου φαινεται! :)

2 replies:

Unknown είπε...

Καλή φοιτητική ζωή !!! ;)

Low Inertia είπε...

twelf, το ελπιζω...

Δημοσίευση σχολίου

Λοιπόν πες μας την ηλιθιότητα σου, αυτή τη μαλακία σου τι θες να μας πεις!