i walked through fire and did not get burned

Τρίτη, Δεκεμβρίου 15, 2009

Στην Αθηνα

Στην Αθηνα...
(δεν εχω φιλους μονο γνωστους...---> Παιδι Θαυμα- Στην Αθηνα)

...ειναι ενα θεμα το οποιο συνεχως ανεβαλλα και μου θυμισε ενας φιλος σημερα.

Μετα την γαμωμεταγγραφη απο Μυτιληνη για Αθηνα, πηγαινω συχνα (χεχε) στην πρωτευουσα και καθε μερα ειναι και μια πραγματικη εμπειρια (σ.σ. ναι, το ξερω οτι ακουγομαι χωριατης αλλα δεν ειμαι, απλα ετυχε να μενω σε χωριο)! Και επειδη ειμαι και πολυ τακτοποιημενος τυπος (ειπατε τιποτα?) θα γραψω με (τυχαια) σειρα οσα μου προκαλεσαν το ενδιαφερον.

Μετρο και Ηλεκτρικος: Η αληθεια ειναι οτι και πριν τη σχολη ειχα παρει 2-3 φορες το Μετρο αλλα ποτε μου δεν ειχα ''ζησει'' πραγματικα την εμπειρια. Και ειναι γαματη! Μονο και μονο η ηρεμια και η καθαριοτητα που επικρατει στους σταθμους του ειναι γαματες! Ειναι γρηγορο και ακριβες. Ξερεις ακριβως τι ωρα θα ερθει και σε ποσην ωρα θα εχεις φτασει στον προορισμο σου. Ασε που εκει μεσα εχω δει μερικες απο τις πιο ωραιες γυναικες σε ολη μου τη ζωη! Επισης οι υπολοιπες φατσες εκει μεσα ειναι priceless! Φρικια,punks, rockers, metalheads, hiphoppers, ψωνια, κοστουμαρισμενοι, junkies, σφιχτερmen και πολλοι αλλοι. Το μονο που με ενοχλει πραγματικα στο Μετρο ειναι η γαιδουρινη συμπεριφορα που εχουν πολλοι νεοι, και συγκεκριμενα νεες γυναικες, με τη χρηση του ανελκυστηρα που ενω προοριζεται για τα ατομα με ειδικες ικανοτητες και ατομα προχωρημενης ηλικιας, μονο απο αυτους δεν χρησιμοποιειται! Η καθε κυρατσω με τα ψωνια παραμασχαλα, παει και παταει το κουμπι για να ανεβει ο ανελκυστηρας, γιατι προηγουμενως τον εχει χρησιμοποιησει αλλο γαιδουρι! Και να πεις οτι οι σκαλες ειναι μακρια, να πω οκ, ασ' το να παει στο διαολο. Αλλα ρε πουστη μου, 5 μετρα ειναι οι σκαλες απο τον ανελκυστηρα! Και ειναι και κυλιομενες τις περισσοτερες φορες! Αλλα βεβαια, εμεις ειμαστε ανωτεροι απο τους αλλους και θελουμε να βγαινουμε κατευθειαν διπλα στο συρμο! Ουστ ρε! Ουστ!

Ο Ηλεκτρικος για να πω τη μαυρη μου αληθεια, δεν με ενθουσιασε και πολυ. Καθε μερα γινεται της πουτανας και οποτε μπορω και μπαινω στο συρμο, μυριζω χιλιες δυο διαφορετικες μυρωδιες! Μασχαλιλα, τσιχλα με φραουλα, απλυτα στοματα, κολονιες, ουσκια, τσιγαρα και μερικες φορες ακομα και κατρουλιλα!(!) Η αληθεια ομως ειναι οτι δεν περαξενευομαι. Στις περιοχες οπου παιρνω εγω τον Ηλεκτρικο, ζουν παρα πολλοι μεταναστες, οι οποιοι δεν εχουν και την (χρονικη, οικονομικη) ευχερεια να φροντιζουν την προσωπικη τους υγιεινη. Το μονο που με ενοχλει πραγματικα στον Ηλεκτρικο ειναι η τρομερη ασυνεπεια στα δρομολογια λογω (γαμημενων) εργασιων στους συρμους! Γκρρρρρ!


Σχολη: Αν και δεν ειμαι ακομα επισημος φοιτητης στην Αθηνα, εχω αρχισει να συνηθιζω τη σχολη μου. 'Η τουλαχιστον το κτηριο. Και τα συνθηματα του τα οποια ειναι θεικα! Το μονο που δεν μπορω -και μαλλον δεν θα μπορεσω ποτε- να συνηθισω ειναι αυτες οι ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ παραταξεις που εχουν κανει καταληψη οχι μονο στους χωρους του Πανεπιστημιου αλλα και στα μυαλα (τα ποια?!) των περισσοτερων συμφοιτητων μου. Ειλικρινα θελω τοσα πολλα να πω για τις παραταξεις που δεν ξερω απο που να αρχισω και ψιλοκολλαω! Λοιπον, για να μην χαραμισω αυτο το thread (λες και τα πληρωνω απο την τσεπη μου!), θα αρκεστω στο να πω οτι εκτος απο τους ''αρχηγους'' των παραταξεων, οι οποιοι ειναι γνωστο τοις πασοι οτι γαμιουνται ασυστολως, ειναι παλιοκαριοληδες και θα καουν στην ΚΟΛΑΣΗΗΗΗ!!, οι περισσοτεροι που γινονται μελη σε αυτες ειναι κωλοζωα, ή οπως μου θυμισε ενας καλος μου φιλος τις προαλλες, ελθων απο την αλλοδαπη, ειναι ΒΟΔΟΤΡΑΓΙΔΟΜΟΣΧΑΡΟΚΡΙΑΡΑ!
Προσεξτε! Λεω περισσοτεροι και οχι ολοι γιατι υπαρχουν και φιλοι οι οποιοι εχουν γραφτει σε μια απο τις δυο μεγαλυτερες παραταξεις, παρ' ολα αυτα ειναι εξυπνοι. Απλα ειναι λιγο ... λιγο ... ... misguided! <--- hand="" on="" other="" sorry="" span="" style="font-style: italic; font-weight: bold;" the="">


Διασκεδαση: Αν και ειναι λιγο νωρις να μιλαω για διασκεδαση, αφου δεν εχω κυκλοφορησει και πολυ εξω στην Αθηνα, τουλαχιστον τα βραδια, μπορω να πω οτι περναω καλα καθως εχω βρει 2-3 καλα μαγαζια και όποτε εχω την καταλληλη παρεα, αραζω σε αυτα. Αυτο που μου εχει κανει μεγαλυτερη εντυπωση ομως ειναι το Booze Cooperativa, ενα avante garde bar-ακι στην οδο Κολωκοτρωνη 57 το οποιο απ' ο,τι μαθαινω φιλοξενει και εικαστικες εκθεσεις καθως και Underground θεατρικες παραστασεις! Must!
Σε clubs και ετσι δεν εχω παει -δοξα σοι ο Jah!- και ετσι δεν ξερω και αλλα πολλα για να σας πω. :)

Γενικα: Γενικα η Αθηνα μου εχει αφησει μια γλυκοπικρη γευση. Ολη αυτη η τρελα, η βαβουρα, η κινηση και αυτα ειναι αυτα που γουσταρω. Εχω βαρεθει την ησυχια, τον λιγο πληθυσμο και γενικα το κωλοχωρι που ζω τα τελευταια χρονια! Θελω να κυκλοφορησω εξω, να δω λιγο κοσμο, διαφορετικο απο τα τρεντοπαιδα της Χαλκιδας. Θελω να γυρισω ολη(!) την Αθηνα με τα ποδια(!!). Ομως εχω δει και την σκατα πλευρα της Αθηνας οπως οι οδηγοι που σε γραφουν στα αρχιδια τους, αγενεστατοι περαστικοι,βρωμικο περιβαλλον, ζητιανοι και αλλα πραγματα που δεν κολακευουν καθολου μια πολη που υποτιθεται οτι ειναι το λινκο του πολιτισμου. Βεβαια η αληθεια ειναι οτι δεν εχω και πολλες επιλογες αφου απ 'ο,τι εμαθα η μεταγγραφη μου μαλλον θα εγκριθει και για τουλαχιστον 5 χρονια(η σχολη ειναι 4 αλλα εγω ειμαι κουβαρντας ρε! βαζω 5 για να 'μαι μεσα!) θα ζησω στην Αθηνα!

0 replies:

Δημοσίευση σχολίου

Λοιπόν πες μας την ηλιθιότητα σου, αυτή τη μαλακία σου τι θες να μας πεις!